Pentru a avea un drum lin şi sigur spre primele poziţii în Google, reprezentanţii companiilor trebuie să îşi aleagă partenerul ideal cu ajutorul căruia reputaţia creată va fi una de bun augur, de aceea persoanele care vor scrie articolele de tip advertoriale joacă un rol foarte important în reputaţia firmei. Există metode de promovare pe care agenţiile de publicitate le pun la dispoziţie atât de diverse, încât cu greu ştiu la cine de apeleze clienţii.
Optimizarea SEO şi advertorialele – absolut necesare în succesul unei afaceri
În contextul unei lupte acerbe în companiile concurente pentru diferite segmente pe piaţă, una din cele mai eficiente metode de promovare online o reprezintă optimizarea SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare. Advertorialele pot aduce companiile pe prima pagină în Google dacă sunt realizate în mod corect de către personal care deţine cunoştinţe specifice şi de actualitate privind modul în care Google indexează paginile.
Principalele criterii pentru a alege o agenţie online în vederea redactării advertorialelor
Pentru a alege în mod corespunzător agenţia de marketing online, este important ca potenţialii clienţi să ţină cont de următoarele criterii:
- diversitatea serviciilor pe care le oferă agenţia – un criteriu foarte important pentru clienţii care îşi doresc să angajeze numai oameni profesionişti pentru promovarea online. Este foarte important ca potenţialii clienţi să poată beneficia de toate tipurile de promovare online disponibile, fie că doresc să investească numai în optimizarea site-ului web sau doresc să investească în companii de advertoriale SEO sau campanii de Facebook;
- echipa este formată numai din specialişti în marketing online – pentru că advertorialele să fie redactate în mod corespunzător, este important ca echipa de specialişti să fie în mod corespunzător pregătită astfel încât optimizarea să fie eficienta, iar echipa de experţi să ofere rezultate vizibile într-un timp scurt, dar şi pe termen lung;
- vechimea pe piaţa în marketing online şi optimizare SEO – este foarte important ca potenţialii clienţi să ţină cont de acest criteriu atunci când aleg o agenţie online, deoarece cu cât mai mare este experienţă, cu atât numărul de proiecte este mai bogat şi clienţii au garanţia că vor beneficia de advertoriale de calitate şi de campanii eficiente de optimizare pentru motoarele de căutare;
- portofoliul de clienţi foarte bogat şi diversificat – cu cât numărul de clienţi este mai mare, cu atât aceştia pot avea încredere în calitatea şi profesionalismul agenţiei de marketing.
Principalele avantaje pe care le aduc advertorialele unei companii sunt:
- domenii şi subdomenii de calitate;
- articole care rămân în arhivă;
- referinţele din advertorial sunt dofollow;
- articolele de tip advertoriale SEO rămân pe toată durata de viaţă a site-urilor;
- advertorialele promovează afacerea în mod evident, fiind de tip brand awareness sau advertoriale orientate către SEO care au un aspect şi un conţinut cât mai natural, din care se pot pune link-uri către site-ul clientului de pe cuvintele cheie pentru care se doreşte creşterea în clasamentul Google.