Ai un magazin online și întâmpini dificultăți când vine vorba de creșterea vânzărilor? Dacă vrei să impulsionezi vânzările și implicit creșterea business-ului este important să adopți câteva strategii menite să atragă clienții și să te ajute să rămâi proactiv și competitiv pe o piață în care concurența este tot mai acerbă.
Iată 7 acțiuni pe care să le implementezi pentru a crește vânzările magazinului tău online:
1. Cunoaște-ți publicul și investește în promovarea produselor potrivite
Atunci când îți cunoști publicul țintă poți să le oferi un mix de produse sau articole promițătoare care acoperă nevoile și preferințele lor. Segmentarea publicului, selectarea produselor potrivite și promovarea lor este cheia pentru optimizarea campaniilor sau anunțurilor online. Utilizarea cercetărilor de piață sau a instrumentelor analitice împreună cu decizia de a fi la curent cu obiceiurile și interesele de cumpărare a clienților sunt condiții preliminare pentru performanța campaniilor și a vânzărilor digitale.
2. Apelează la tehnologii smart
Vrei să influențezi eficacitatea și bugetul campaniilor de marketing? Investește în noi tehnologii și facilitează promovarea produselor performante. Apelează la campanii PMax de la Truda și maximizează performanța produselor promovate pe Youtube, Display, Discovery, Gmail, Search și Maps. Tehnologia Truda este special concepută pentru magazinele online și analizează în timp real produsele performante prin machine learning. Astfel, clienții pot observa creșterea ratei de conversie și scăderea costurilor de advertising cu până la 20%.
3. Creează reclame atractive și relevante
Odată ce îți cunoști publicul țintă poți crea anunțuri și reclame relevante care rezonează cu nevoile și interesele segmentelor de public. Poți oferi un discount sau o reducere la produsele achiziționate și vei fideliza clienții în timp ce scapi de stocurile cu vechime.
4. Investește în optimizarea paginilor
Cele mai citite articole
Fie că e vorba de homepage sau de paginile de produse, este esențial să te concentrezi pe fotografii de înaltă calitate care prezintă produsele din unghiuri diferite. Videoclipurile, descrierile și detaliile suplimentare despre produse sunt la fel de importante. Pe lângă faptul că oferă o mai bună optică asupra produselor, transmit încredere și sporesc conversia atunci când clienții intenționează să cumpere. După o optimizare SEO a paginilor și a site-ului, produsele tale vor fi mai ușor de găsit.
5. Creează un blog
Dacă vrei să atragi atenția motoarelor de căutare și să ai mai multe link-uri pe internet, este esențial să creezi un blog cu content de calitate. Scrie despre produsele tale, oferă sfaturi și idei practice și inserează ancore cu trimitere la produsele din magazinul tău online. Un blog actualizat te poziționează mai bine pe paginile de rezultate și aduce și mai mulți vizitatori site-ului.
6. Afișează recenziile lăsate de clienți
Atunci când afișezi mărturiile clienților demonstrezi faptul că prețuiești feedbackul. Acesta poate inspira încredere noilor clienți și poate fi folosit și ca un instrument pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor oferite.
7. Asigură-te că site-ul tău este accesibil și de pe mobil
Dacă vrei să vinzi cât mai multe produse trebuie să te asiguri că magazinul tău online este ușor de accesat de pe orice model de smartphone sau tabletă. Un site web optimizat și compatibil cu dispozitivele mobile este esențial atât pentru SEO, cât și pentru a oferi vizitatorilor tăi cele mai bune experiențe.
Ține cont de cele de mai sus și aplică cele mai bune soluții pentru creșterea vânzărilor online. Indiferent ce strategie adopți, important este să crești vizibilitatea brandului pe o piață saturată și să ajungi la un public cât mai numeros.